آرشیو اسفند ماه 1400

صنعت جعبه و مقوا سازی

چگونه می توان یک پارچه مقوایی ساخت

۷ بازديد


چگونه از مقوا یک ماشین بافندگی بسازیم و شروع به بافندگی کنیم! برای کسانی که می خواهند بافتنی را امتحان کنند، اما نمی خواهند قبل از اینکه بدانند از آن خوششان می آید یا نه، پول خرج کنند، این پست شماست. و این پست برای کسانی که می خواهند یک ماشین بافندگی بزرگ موقت بسازند یا فقط یک ماشین بافندگی دوم داشته باشند قابل استفاده است. ساخت ماشین بافندگی از مقوا بسیار ساده است! کارتن سازی را میتوانید خدتان انجام دهید.

مرحله 1| یک تکه مقوا به هر اندازه ای که می خواهید برای خود تهیه کنید. اندازه من حدود 8 اینچ در 11 اینچ است، اما شما می توانید یک قطعه بزرگتر یا کوچکتر را انتخاب کنید (که بهترین قسمت است). سعی کنید مقوای محکمی پیدا کنید، اما اگر قطعه محکمی ندارید، می‌توانید چند تکه را با چسباندن آن‌ها به هم بچسبانید.

مرحله 2| با استفاده از یک خط کش، وسط مقوا خود را پیدا کنید و سپس شروع کنید به علامت گذاری هر ¼ اینچ (یا 6 میلی متر هم کار می کند!) در بالای قطعه خود. من دوست دارم حداقل 1 اینچ بدون علامت در دو طرف ماشین بافندگی برای ثبات باقی بماند.

مرحله 3| دوباره با استفاده از خط کش، وسط پایین را پیدا کنید. مطمئن شوید که این دقیقاً از وسط قسمت بالایی قرار دارد. سپس هر ¼ اینچ (یا 6 میلی متر) را علامت بزنید. علامت های بالا و پایین شما باید در یک راستا باشند.

مرحله 4| سپس هر یک از علائم خود را به عمق ¼ اینچ (یا 6 میلی متر) در بالا و پایین مقوا ببرید.

مرحله 5| حالا دو تکه مقوا به ارتفاع 1 اینچ و به اندازه دستگاه بافندگی مقوای خود ببرید.

مرحله 6| این دو قطعه را به بافندگی مقوایی خود درست زیر زبانه های برش خورده خود بچسبانید. یکی در بالا و یکی در پایین خواهد رفت. این قطعات به کاهش کشش روی زبانه‌های مقوایی شما کمک می‌کنند و همچنین به شما فضای بافتنی می‌دهند، زیرا شکافی در زیر نخ‌های تار ایجاد می‌کنند.

هنگامی که گره شما محکم شد، آنگاه جلوی ماشین بافندگی را تار کنید. تار را دور زبانه در پشت ماشین بافندگی بیاورید و سپس از جلوی آن برگردانید (تصویر را ببینید). تا انتها تاب برداشتن را ادامه دهید و نخ تار خود را به صورت یک گره در پشت ماشین بافندگی ببندید، مطمئن شوید که انتهای گره در قسمت پایین ماشین بافندگی نیز وجود دارد.

چند روش درخشان برای استفاده مجدد از جعبه های مقوایی

۳ بازديد
هنگامی که یک دسته از جعبه های مقوایی در گوشه ای دارید، بازیافت یک گزینه است، اما قبل از شکستن آن جعبه ها، این پروژه ها را بررسی کنید که مقوا را به چیزی مفید، سرگرم کننده یا زیبا تبدیل می کنند.
زیر لیوانی لوگو جعبه مقوایی DIY
اگر در انبوه جعبه خود تعدادی نگهدارنده شش بسته مقوایی دارید، آنها را بیرون بکشید و زیر لیوانی درست کنید! برای هر زیرلیوانی، نمد، مهر و موم  و لاک اسپری به یک کاشی و سرامیک اولیه نیاز دارید. این یک پروژه آسان و ارزان است و زیر لیوانی ها هدایای عالی می دهند.
 جعبه کفش
برای مرتب نگه داشتن طناب های کوچک تنها چیزی که نیاز دارید یک جعبه کفش و مقداری رول دستمال کاغذی است، این نکته مفید را امتحان کنید: یک جعبه کفش را با تعداد زیادی رول کاغذ توالت خالی که به صورت عمودی جا می شود پر کنید. همین تنظیمات می تواند برای سایر موارد کوچک نیز کار کند.
قلعه جعبه مقوایی DIY
وقتی یک جعبه مقوایی بزرگ از یک وسیله یا تکه مبلمان دارید، مطمئن شوید که کودک با آن سرگرم می شود! آن جعبه ها می توانند به خانه بازی، قلعه، قلعه و سفینه فضایی تبدیل شوند. برای کودکان خردسال، برای برش و مونتاژ کمک کنید و مطمئن شوید که مقدار زیادی مداد رنگی، نشانگر و/یا گچ برای تزئین وجود دارد. نقاشی مقوا ممکن است سرگرم کننده ترین بخش این پروژه جعبه مقوایی DIY باشد. در نقطه مقابل طیف دوام، این خانه بازی باشکوه DIY برای چندین دهه دوام خواهد آورد.
جاکفشی
این جاکفشی نوآورانه و منعطف از جعبه‌های مقوایی تغییر کاربری داده شده استفاده می‌کند که با نوارهای رنگارنگ بریده شده، تا شده و به شکل مثلثی نگه داشته شده‌اند. برای یک راه حل شیک و سرگرم کننده برای نگهداری کفش، هر تعداد مورد نیاز را وصل کنید. جعبه‌های مقوایی در کمد عالی کار می‌کنند، اما محل نگهداری کفش ورودی باید با بقیه مبلمان شما هماهنگ باشد.
پد خراش برای گربه شما
مقوا یک ماده خراش دهنده عالی برای گربه ها است و بافتی را ارائه می دهد که آنها واقعاً دوست دارند. نوارهای بلند را از جعبه های مقوایی برش دهید و آنها را به صورت دایره ای حلقه کنید، با استفاده از چسب همه آن را در کنار هم نگه دارید. می توانید لبه بیرونی را رنگ کنید یا آن را با پارچه بپوشانید. برای عشق بیشتر به گربه، در حین کار مقداری قلیه گربه ای را روی مقوا بپاشید! این یک اسباب بازی گربه DIY عالی و ارزان است. اگر می خواهید جعبه های مقوایی را رنگ کنید، حتما از جعبه ای استفاده کنید که برای گربه ها ایمن است.

محبوبیت جعبه و مقوا

۶ بازديد
مقوا یک دارایی است
مقوا راه راه به طور گسترده ای به عنوان مواد بسته بندی استفاده می شود و انتظار می رود تقاضا در چند سال آینده به طور قابل توجهی رشد کند. ارزش قیمت جعبه در بازار جهانی جعبه‌های مقوایی در سال 2017 به 107.8 میلیارد دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار با CAGR 4.3 درصد در دوره 2018-20281 گسترش یابد.

محبوبیت جعبه های مقوایی تعجب آور نیست. این مواد را می توان به راحتی بازیافت کرد، که در راستای ابتکارات دولت ها در بسیاری از کشورها برای بازیافت بیشتر مواد بسته بندی کاغذی برای کاهش وابستگی به الیاف بکر در تولید کاغذ است. استفاده از الیاف بازیافتی به انرژی و منابع کمتری نیاز دارد و منجر به مزیت هزینه قابل توجهی در هنگام تولید جعبه های موجدار جدید می شود.
جعبه‌های مقوایی به کجا ختم می‌شوند و چه تجهیزات فشرده‌سازی را باید توصیه کنیم
اکنون اجازه دهید نگاهی دقیق تر به محیط جدید شهری و چشم انداز لجستیک بیندازیم و بپرسیم. جعبه‌های مقوایی خالی به کجا ختم می‌شوند و چه نوع تجهیزاتی برای مراقبت از این مواد قابل بازیافت به شکلی سودآور و پایدار مورد نیاز است؟

مراکز توزیع بسیار یا کاملاً خودکار و انبارهای تجارت الکترونیکی تحویل دسته‌ای بزرگ را دریافت می‌کنند، کالاها را در دسته‌های کوچکتر یا بسته‌های جداگانه برای توزیع بیشتر ذخیره و دوباره بسته‌بندی می‌کنند. در بسته بندی مجدد در مقیاس بزرگ، نیاز به رسیدگی به حجم عظیمی از جعبه های بزرگ اجتناب ناپذیر است. هنگامی که عملیات به صورت خودکار انجام می شود، سرمایه گذاری در راه حل های خودکار مدیریت زباله نیز طبیعی است.

تسمه‌های نقاله و ناودان‌ها می‌توانند مقوا را به بلرزهای افقی که در فضای باز قرار داده شده‌اند منتقل کنند. بیلرهای افقی ظرفیت قابل توجهی برای پردازش حجم عظیمی از مقوا راه راه از طریق تغذیه مداوم دارند. آنها به طور خودکار مواد بسته بندی را فشرده می کنند، برش می دهند و به عدل های اندازه آسیاب می بندند، که آماده بازگشت به حلقه بازیافت هستند.

مراکز شهری به همان روش کار می کنند، اما همچنان حجم کمتری از جعبه ها را در اندازه های بزرگ اما ترکیبی تر مدیریت می کنند. بیلرهای افقی کوچک هنوز هم می توانند راه حلی قابل اجرا باشند، اما پرس های بریکت (همچنین به عنوان ماشین های بریکت سازی شناخته می شوند) گزینه دیگری هستند که به فضای کف کمتری نیاز دارند. پرس های بریکت در داخل یا خارج از منزل نصب می شوند و خروجی را می توان از طریق سیستم های مجرای انتقال بریکت ها به ظروف خودکار کرد. این تجهیزات نسبت تراکم بالایی را تا 20:1 فراهم می کند و بریکت های متراکم بسیار فشرده ارزش بازیافتی دارند.

چشم انداز جعبه های مقوایی

۵ بازديد
جعبه های مقوایی در چشم انداز شهری آینده به کجا ختم می شوند؟
توسعه قوی بخش تجارت الکترونیک محیط شهری را تغییر می دهد و نقشه چشم انداز لجستیک را دوباره ترسیم می کند. مراکز توزیع وسیع، مراکز توزیع شهری در محدوده شهر، مغازه‌ها در مرکز شهر و مدیران تأسیسات در ساختمان‌های مسکونی، همگی باید با حجم‌های مختلفی از مواد بسته‌بندی دور ریخته‌شده، عمدتاً جعبه‌های مقوایی سر و کار داشته باشند، اما زباله‌ها را می‌توان با استفاده مناسب به ارزش تبدیل کرد. تجهیزات مرتب سازی و فشرده سازی نصب شده است.

 چشم انداز تدارکات جدید
در یک دیدگاه مفهومی از چشم انداز لجستیکی در حال ظهور، ما مراکز توزیع گسترده ای را می بینیم که در مکان های استراتژیک خارج از محدوده شهر ساخته شده اند. برخی از آنها انبارهای تجارت الکترونیکی هستند که محصولات را مستقیماً برای مصرف کنندگان ساکن در روستاها و شهرهای خارج از شهرها ارسال می کنند، در حالی که سایر مراکز توزیع مراکز توزیع شهری کوچکتر را تامین می کنند. این مراکز توزیع شهری مراکزی هستند که در محدوده شهر قرار دارند تا به تامین به موقع قفسه‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌های رفاه در شهرها کمک کنند و از تحویل سریع به مشتریان تجارت الکترونیک در مرکز شهر و مناطق مسکونی حومه شهر اطمینان حاصل کنند.

لجستیک پیش‌بینی، که در آن خرده‌فروشان تجارت الکترونیک سفارش‌های آینده را بر اساس داده‌های رفتار مشتری قبلی پیش‌بینی می‌کنند و کالاها را نزدیک‌تر به مشتری بالقوه ذخیره می‌کنند، اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، زیرا مشتریان بیشتری انتظار تحویل در همان روز یا حداقل تحویل ظرف 24 ساعت را دارند.

بسیاری از گزارش‌ها دیدگاه‌های آینده‌نگرانه‌ای از تحویل آخرین مایل کالا به خانوارها با وسایل نقلیه خودکار و هواپیماهای بدون سرنشین ارائه می‌دهند و به عنوان گزینه‌ای برای تحویل درب منزل، ما مراکز تحویل محلی را می‌بینیم، جایی که مصرف‌کنندگان اقلام سفارش داده شده خود را در مجاورت خانه‌هایشان جمع‌آوری می‌کنند. یا جایی که آنها خرید معمولی خود را انجام می دهند.

مکان های مختلف در نقشه مفهومی ما از چشم انداز لجستیک با یک چالش مشترک روبرو هستند. آنها باید با تمام مواد بسته بندی دور ریخته شده خالی به روشی موثر و پایدار برخورد کنند!

اولین مطالب آزمایشی من

۶ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۵ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.