محبوبیت جعبه و مقوا

صنعت جعبه و مقوا سازی

محبوبیت جعبه و مقوا

۷ بازديد
مقوا یک دارایی است
مقوا راه راه به طور گسترده ای به عنوان مواد بسته بندی استفاده می شود و انتظار می رود تقاضا در چند سال آینده به طور قابل توجهی رشد کند. ارزش قیمت جعبه در بازار جهانی جعبه‌های مقوایی در سال 2017 به 107.8 میلیارد دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار با CAGR 4.3 درصد در دوره 2018-20281 گسترش یابد.

محبوبیت جعبه های مقوایی تعجب آور نیست. این مواد را می توان به راحتی بازیافت کرد، که در راستای ابتکارات دولت ها در بسیاری از کشورها برای بازیافت بیشتر مواد بسته بندی کاغذی برای کاهش وابستگی به الیاف بکر در تولید کاغذ است. استفاده از الیاف بازیافتی به انرژی و منابع کمتری نیاز دارد و منجر به مزیت هزینه قابل توجهی در هنگام تولید جعبه های موجدار جدید می شود.
جعبه‌های مقوایی به کجا ختم می‌شوند و چه تجهیزات فشرده‌سازی را باید توصیه کنیم
اکنون اجازه دهید نگاهی دقیق تر به محیط جدید شهری و چشم انداز لجستیک بیندازیم و بپرسیم. جعبه‌های مقوایی خالی به کجا ختم می‌شوند و چه نوع تجهیزاتی برای مراقبت از این مواد قابل بازیافت به شکلی سودآور و پایدار مورد نیاز است؟

مراکز توزیع بسیار یا کاملاً خودکار و انبارهای تجارت الکترونیکی تحویل دسته‌ای بزرگ را دریافت می‌کنند، کالاها را در دسته‌های کوچکتر یا بسته‌های جداگانه برای توزیع بیشتر ذخیره و دوباره بسته‌بندی می‌کنند. در بسته بندی مجدد در مقیاس بزرگ، نیاز به رسیدگی به حجم عظیمی از جعبه های بزرگ اجتناب ناپذیر است. هنگامی که عملیات به صورت خودکار انجام می شود، سرمایه گذاری در راه حل های خودکار مدیریت زباله نیز طبیعی است.

تسمه‌های نقاله و ناودان‌ها می‌توانند مقوا را به بلرزهای افقی که در فضای باز قرار داده شده‌اند منتقل کنند. بیلرهای افقی ظرفیت قابل توجهی برای پردازش حجم عظیمی از مقوا راه راه از طریق تغذیه مداوم دارند. آنها به طور خودکار مواد بسته بندی را فشرده می کنند، برش می دهند و به عدل های اندازه آسیاب می بندند، که آماده بازگشت به حلقه بازیافت هستند.

مراکز شهری به همان روش کار می کنند، اما همچنان حجم کمتری از جعبه ها را در اندازه های بزرگ اما ترکیبی تر مدیریت می کنند. بیلرهای افقی کوچک هنوز هم می توانند راه حلی قابل اجرا باشند، اما پرس های بریکت (همچنین به عنوان ماشین های بریکت سازی شناخته می شوند) گزینه دیگری هستند که به فضای کف کمتری نیاز دارند. پرس های بریکت در داخل یا خارج از منزل نصب می شوند و خروجی را می توان از طریق سیستم های مجرای انتقال بریکت ها به ظروف خودکار کرد. این تجهیزات نسبت تراکم بالایی را تا 20:1 فراهم می کند و بریکت های متراکم بسیار فشرده ارزش بازیافتی دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.