چند روش درخشان برای استفاده مجدد از جعبه های مقوایی

۴ بازديد
هنگامی که یک دسته از جعبه های مقوایی در گوشه ای دارید، بازیافت یک گزینه است، اما قبل از شکستن آن جعبه ها، این پروژه ها را بررسی کنید که مقوا را به چیزی مفید، سرگرم کننده یا زیبا تبدیل می کنند.
زیر لیوانی لوگو جعبه مقوایی DIY
اگر در انبوه جعبه خود تعدادی نگهدارنده شش بسته مقوایی دارید، آنها را بیرون بکشید و زیر لیوانی درست کنید! برای هر زیرلیوانی، نمد، مهر و موم  و لاک اسپری به یک کاشی و سرامیک اولیه نیاز دارید. این یک پروژه آسان و ارزان است و زیر لیوانی ها هدایای عالی می دهند.
 جعبه کفش
برای مرتب نگه داشتن طناب های کوچک تنها چیزی که نیاز دارید یک جعبه کفش و مقداری رول دستمال کاغذی است، این نکته مفید را امتحان کنید: یک جعبه کفش را با تعداد زیادی رول کاغذ توالت خالی که به صورت عمودی جا می شود پر کنید. همین تنظیمات می تواند برای سایر موارد کوچک نیز کار کند.
قلعه جعبه مقوایی DIY
وقتی یک جعبه مقوایی بزرگ از یک وسیله یا تکه مبلمان دارید، مطمئن شوید که کودک با آن سرگرم می شود! آن جعبه ها می توانند به خانه بازی، قلعه، قلعه و سفینه فضایی تبدیل شوند. برای کودکان خردسال، برای برش و مونتاژ کمک کنید و مطمئن شوید که مقدار زیادی مداد رنگی، نشانگر و/یا گچ برای تزئین وجود دارد. نقاشی مقوا ممکن است سرگرم کننده ترین بخش این پروژه جعبه مقوایی DIY باشد. در نقطه مقابل طیف دوام، این خانه بازی باشکوه DIY برای چندین دهه دوام خواهد آورد.
جاکفشی
این جاکفشی نوآورانه و منعطف از جعبه‌های مقوایی تغییر کاربری داده شده استفاده می‌کند که با نوارهای رنگارنگ بریده شده، تا شده و به شکل مثلثی نگه داشته شده‌اند. برای یک راه حل شیک و سرگرم کننده برای نگهداری کفش، هر تعداد مورد نیاز را وصل کنید. جعبه‌های مقوایی در کمد عالی کار می‌کنند، اما محل نگهداری کفش ورودی باید با بقیه مبلمان شما هماهنگ باشد.
پد خراش برای گربه شما
مقوا یک ماده خراش دهنده عالی برای گربه ها است و بافتی را ارائه می دهد که آنها واقعاً دوست دارند. نوارهای بلند را از جعبه های مقوایی برش دهید و آنها را به صورت دایره ای حلقه کنید، با استفاده از چسب همه آن را در کنار هم نگه دارید. می توانید لبه بیرونی را رنگ کنید یا آن را با پارچه بپوشانید. برای عشق بیشتر به گربه، در حین کار مقداری قلیه گربه ای را روی مقوا بپاشید! این یک اسباب بازی گربه DIY عالی و ارزان است. اگر می خواهید جعبه های مقوایی را رنگ کنید، حتما از جعبه ای استفاده کنید که برای گربه ها ایمن است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.