معرفی کارتن سازی

صنعت جعبه و مقوا سازی

معرفی کارتن سازی

۶ بازديد
جعبه های مقوایی تک دیواری مورد علاقه سنتی هستند. آنها ارزان و آسان برای استفاده و همچنین سبک هستند. با این حال، آنها از محصولات سنگین پشتیبانی نخواهند کرد - درخواست نمونه همیشه ایده خوبی است که شما وارد تجارت بسته بندی می شوید - و جعبه های دوجداره نیز سطح بیشتری از محافظت را برای محصولات ظریف ارائه می دهند. کارشناسان بسته بندی تمایل دارند از این قاعده کارتن سازی استفاده کنند که اگر یک محصول به جای محافظت نیاز به "با هم نگه داشتن" دارد، تک دیواری باید کاملاً کافی باشد. آنها کاملاً قادر به انباشته شدن در هنگام بارگیری با وسایل سبک هستند. آنها بسیار متنوع هستند و در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی وجود دارند.

ضخامت
جعبه های دو جداره یک لایه حفاظتی و استحکام بیشتری به بسته بندی شما می افزایند. قیمت آنها کمی بیشتر از جعبه های تک جداره است و به طور کلی دارای یک "دیوار" در حدود 7 میلی متر در اطراف محصول شما هستند.

به دلیل لایه اضافی مقوای موجدار، جعبه ها استحکام بیشتری دارند و در برابر آسیب مقاومت بیشتری دارند. اگر محصول شما به راحتی آسیب می بیند یا وزن زیادی دارد، باید جعبه دو جداره را در نظر بگیرید. وزن آنها به طور قابل توجهی بیشتر از جعبه های تک جداره نیست، بنابراین نباید هزینه پست شما را زیاد کند. جعبه های Doublewall عمر بیشتری خواهند داشت، بنابراین اگر از آنها برای ذخیره سازی استفاده می کنید، باید چندین مورد از آنها استفاده کنید.

آنها به راحتی با پتانسیل حمل کافی برای مقابله با وسایل سنگین برای ذخیره سازی روی هم قرار می گیرند. آنها در اندازه های مشابه جعبه های تک جداره هستند.

جعبه‌های دوجداره با استحکام فوق‌العاده اغلب جعبه‌های جداکننده نامیده می‌شوند، زیرا برای مقابله با استرس‌زاترین مشاغل، جابه‌جایی به خانه بسیار مناسب هستند. آنها احتمالاً برای اکثر راه حل های پستی بیش از حد هستند، اما اگر در حال جابجایی دفتر هستید، آنها را در نظر بگیرید - به دنبال شرکت هایی باشید که کاغذ و نوار حباب دار رایگان را به عنوان بخشی از معامله عرضه می کنند.

جعبه های سفارشی
اینترنت به این معنی است که اکنون می توانید جعبه ای را طراحی کنید که کاملاً کارتن سازی متناسب با بودجه و نیازهای حمل و نقل شما باشد. شما می‌توانید اندازه جعبه را طراحی کنید - بیشتر اندازه‌گیری‌های جعبه مقوایی به صورت داخلی انجام می‌شود - که اگر محصولی که ارسال می‌کنید شکل یا اندازه غیرمعمولی داشته باشد، می‌تواند باعث صرفه‌جویی ثروت شود. از شما پرسیده می شود که چه نوع اتصالی را می خواهید روی جعبه خود داشته باشید، چسب یا دوخت. و یک انتخاب بین مقوا تک جداره و دو جداره.

به یاد داشته باشید که یک جعبه مقوایی - هر چند همه کاره - به ندرت راه حل کاملی است، و شما باید چسب یا نوار مناسب را بیابید و همچنین استفاده از مواد بسته بندی مانند کاغذ حباب دار یا کاغذ را در نظر بگیرید تا محصول خود را سالم و سالم نگه دارید. مشتری. شرکت‌هایی که هم جعبه و هم لوازم جانبی را می‌فروشند، در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و ممکن است با خرید هر دو با هم معاملاتی پیدا کنید.


https://virgool.io/@cartonsaz1122/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%82%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-gdzztcyzfk7e
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.