کارتن سازی

صنعت جعبه و مقوا سازی

کارتن سازی

۶ بازديد
درون جعبه فکر کنید
جعبه هایی که در آن محصول خود را عرضه می کنید ممکن است چیزی شبیه به چیز اضافی به نظر برسد، اما ارائه کسب و کار شما هرگز نباید بدیهی تلقی شود. بسته بندی بی کیفیت باعث می شود شرکت شما ارزان به نظر برسد، و جعبه ها و کارتن سازی  که به درستی از محصولات گرانبهای شما محافظت نمی کنند، می توانند شما را با مشاجره در مورد بازپرداخت و صحبت های شفاهی وحشتناک از سوی مشتریان ناامید مواجه کنند.

جعبه‌های مقوایی هنوز هم محبوب‌ترین راه برای ارسال هر چیزی است که نمی‌توان آن را در پاکت قرار داد.

علیرغم پیشرفت های عظیم در علم مواد، هیچ چیز با مقوای قدیمی خوب برای راحتی و استحکام با قیمت واقعی برابری نمی کند. استفاده از آنها فوق العاده آسان است و با استفاده از مواد بازیافتی می توانید اعتبار سبز خود را تقویت کنید، که برای برخی از مصرف کنندگان بسیار مهم است.

اینترنت به این معنی است که می‌توانید قبل از انتخاب خود، یک مرور خوب در دنیای جعبه داشته باشید. اگرچه، هزینه حمل و نقل به این معنی است که به ندرت ارزش استفاده از بازارهای بین المللی را دارد. به سادگی انتخاب خود را انجام دهید و منتظر بمانید تا جعبه های بسته بندی شده شما آماده برای مونتاژ و ارسال برسد.

انتخاب جعبه مورد نیاز کمی فکر می کند. شما باید اندازه محصول خود، میزان پشتیبانی مورد نیاز و ظریف بودن آن را در نظر داشته باشید. حمل و نقل هوای تازه چیزی است که باید برای آن هزینه پرداخت کنید، بنابراین هر چه بهتر باشد هزینه پست کمتری را پرداخت خواهید کرد.

اندازه
به طور معمول جعبه های مقوایی و کارتن سازی در اندازه های بسیار متنوعی هستند، انتخاب های شما تا حد زیادی به نحوه چیدمان جعبه و تعداد لایه های مقوای راه راه بستگی دارد.
http://moghavaa.rozblog.com/post/10



https://ceohangout.com/how-to-choose-the-best-cardboard-boxes-for-your-small-business-packaging/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.