چگونه می توان یک پارچه مقوایی ساخت

۸ بازديد


چگونه از مقوا یک ماشین بافندگی بسازیم و شروع به بافندگی کنیم! برای کسانی که می خواهند بافتنی را امتحان کنند، اما نمی خواهند قبل از اینکه بدانند از آن خوششان می آید یا نه، پول خرج کنند، این پست شماست. و این پست برای کسانی که می خواهند یک ماشین بافندگی بزرگ موقت بسازند یا فقط یک ماشین بافندگی دوم داشته باشند قابل استفاده است. ساخت ماشین بافندگی از مقوا بسیار ساده است! کارتن سازی را میتوانید خدتان انجام دهید.

مرحله 1| یک تکه مقوا به هر اندازه ای که می خواهید برای خود تهیه کنید. اندازه من حدود 8 اینچ در 11 اینچ است، اما شما می توانید یک قطعه بزرگتر یا کوچکتر را انتخاب کنید (که بهترین قسمت است). سعی کنید مقوای محکمی پیدا کنید، اما اگر قطعه محکمی ندارید، می‌توانید چند تکه را با چسباندن آن‌ها به هم بچسبانید.

مرحله 2| با استفاده از یک خط کش، وسط مقوا خود را پیدا کنید و سپس شروع کنید به علامت گذاری هر ¼ اینچ (یا 6 میلی متر هم کار می کند!) در بالای قطعه خود. من دوست دارم حداقل 1 اینچ بدون علامت در دو طرف ماشین بافندگی برای ثبات باقی بماند.

مرحله 3| دوباره با استفاده از خط کش، وسط پایین را پیدا کنید. مطمئن شوید که این دقیقاً از وسط قسمت بالایی قرار دارد. سپس هر ¼ اینچ (یا 6 میلی متر) را علامت بزنید. علامت های بالا و پایین شما باید در یک راستا باشند.

مرحله 4| سپس هر یک از علائم خود را به عمق ¼ اینچ (یا 6 میلی متر) در بالا و پایین مقوا ببرید.

مرحله 5| حالا دو تکه مقوا به ارتفاع 1 اینچ و به اندازه دستگاه بافندگی مقوای خود ببرید.

مرحله 6| این دو قطعه را به بافندگی مقوایی خود درست زیر زبانه های برش خورده خود بچسبانید. یکی در بالا و یکی در پایین خواهد رفت. این قطعات به کاهش کشش روی زبانه‌های مقوایی شما کمک می‌کنند و همچنین به شما فضای بافتنی می‌دهند، زیرا شکافی در زیر نخ‌های تار ایجاد می‌کنند.

هنگامی که گره شما محکم شد، آنگاه جلوی ماشین بافندگی را تار کنید. تار را دور زبانه در پشت ماشین بافندگی بیاورید و سپس از جلوی آن برگردانید (تصویر را ببینید). تا انتها تاب برداشتن را ادامه دهید و نخ تار خود را به صورت یک گره در پشت ماشین بافندگی ببندید، مطمئن شوید که انتهای گره در قسمت پایین ماشین بافندگی نیز وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.