چشم انداز جعبه های مقوایی

صنعت جعبه و مقوا سازی

چشم انداز جعبه های مقوایی

۵ بازديد
جعبه های مقوایی در چشم انداز شهری آینده به کجا ختم می شوند؟
توسعه قوی بخش تجارت الکترونیک محیط شهری را تغییر می دهد و نقشه چشم انداز لجستیک را دوباره ترسیم می کند. مراکز توزیع وسیع، مراکز توزیع شهری در محدوده شهر، مغازه‌ها در مرکز شهر و مدیران تأسیسات در ساختمان‌های مسکونی، همگی باید با حجم‌های مختلفی از مواد بسته‌بندی دور ریخته‌شده، عمدتاً جعبه‌های مقوایی سر و کار داشته باشند، اما زباله‌ها را می‌توان با استفاده مناسب به ارزش تبدیل کرد. تجهیزات مرتب سازی و فشرده سازی نصب شده است.

 چشم انداز تدارکات جدید
در یک دیدگاه مفهومی از چشم انداز لجستیکی در حال ظهور، ما مراکز توزیع گسترده ای را می بینیم که در مکان های استراتژیک خارج از محدوده شهر ساخته شده اند. برخی از آنها انبارهای تجارت الکترونیکی هستند که محصولات را مستقیماً برای مصرف کنندگان ساکن در روستاها و شهرهای خارج از شهرها ارسال می کنند، در حالی که سایر مراکز توزیع مراکز توزیع شهری کوچکتر را تامین می کنند. این مراکز توزیع شهری مراکزی هستند که در محدوده شهر قرار دارند تا به تامین به موقع قفسه‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌های رفاه در شهرها کمک کنند و از تحویل سریع به مشتریان تجارت الکترونیک در مرکز شهر و مناطق مسکونی حومه شهر اطمینان حاصل کنند.

لجستیک پیش‌بینی، که در آن خرده‌فروشان تجارت الکترونیک سفارش‌های آینده را بر اساس داده‌های رفتار مشتری قبلی پیش‌بینی می‌کنند و کالاها را نزدیک‌تر به مشتری بالقوه ذخیره می‌کنند، اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، زیرا مشتریان بیشتری انتظار تحویل در همان روز یا حداقل تحویل ظرف 24 ساعت را دارند.

بسیاری از گزارش‌ها دیدگاه‌های آینده‌نگرانه‌ای از تحویل آخرین مایل کالا به خانوارها با وسایل نقلیه خودکار و هواپیماهای بدون سرنشین ارائه می‌دهند و به عنوان گزینه‌ای برای تحویل درب منزل، ما مراکز تحویل محلی را می‌بینیم، جایی که مصرف‌کنندگان اقلام سفارش داده شده خود را در مجاورت خانه‌هایشان جمع‌آوری می‌کنند. یا جایی که آنها خرید معمولی خود را انجام می دهند.

مکان های مختلف در نقشه مفهومی ما از چشم انداز لجستیک با یک چالش مشترک روبرو هستند. آنها باید با تمام مواد بسته بندی دور ریخته شده خالی به روشی موثر و پایدار برخورد کنند!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.